hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کرمانشاه| ریاست‌ دکتر مجید محمدی‌ بر دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

کرمانشاه| ریاست‌ دکتر مجید محمدی‌ بر دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه

ریاست دانشگاه‌ فرهنگیان به دکتر مجید محمدی سپرده شد.

 مراسم معارفه دکتر مجید محمدی و تودیع و تکریم دکتر فرزاد امیری با حضور دکتر طاهری نیا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان، اساتید، روسای دانشگاه‌ها و مدیران کل برخی ادارات استان و با حضور نماینده مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان، مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان و جمعی از فرهنگیان، کارکنان و دانشجویان پردیس‌های استانی برگزار شد.

فرزاد امیری به بیان گزارشی جامع از اقدامات صورت گرفته در سال‌های مدیریت خود در دانشگاه پرداخت و ابراز امیدواری کرد که طرح‌ها و برنامه‌های پیش روی دانشگاه را مدیریت جدید ادامه دهد. او خود را مدیون دانشگاه فرهنگیان دانست و گفت: دانشگاه فرهنگیان خانه همه ماست و من خود را موظف می‌دانم تمام تلاش خودم را برای حل مشکلات و همکاری با مدیریت محمدی داشته باشم و عهد می‌بندم با تمام توان پشتیبان ایشان باشم.

محمدی نیز در ادامه این جلسه برجسته‌ترین وجه نعمت‌های الهی را با توجه با آیات وحی در واژه منت دانسته و با توجه به آیات قران کریم سه مصداق منت الهی بر بندگان را در نعمت ایمان، نعمت حضور امام زمان و حکومت مستضعفین و نعمت ارسال پیامبران برای تعلیم و تربیت اشاره کرد.

او تربیت و پرورش را مهم‌تر از آموزش دانست وبیان کرد: در درجه اول پرورش فکر و شخصیت و نگرش مهم است زیرا پرورش فکر و شخصیت ضامن سلامت جامعه است. او افزود: تربیت فرزندان کشور به همین دانشجویانی که معلمین آینده هستند سپرده می‌شود؛ از همین رو دانشگاه فرهنگیان باید سرآمد همه دانشگاه‌ها باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد